امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

 

 اتو مو هیوندای مدل HY-CA2000 با طراحی زیبا و عملکرد بالا برای سالنهای آرایشی و همچنین استفاده خانگی بسیار مناسب بوده و علاوه بر صاف کردن، از کناره های دستگاه (که تا 90 درجه گرم می شوند) می توان برای فر دادن قسمت های انتهائی مو به داخل یا خارج و یا ایجاد فرهای درشت استفاده کرد.

 

 

اتو مو هیوندای با صفحات سرامیکی 100درصد طبیعی قادر به صاف کردن موهای متفاوت و خصوصا به عنوان اتوی موی زنانه قابل استفاده می باشد که زیبایی و براقی مو را برای شما به ارمغان می آورد. این دستگاه قابلیت گرم شدن سریع تا حداکثر 200 درجه را دارد که این عملکرد باعث افزایش سرعت در حین کار با دستگاه می شود. 

 

 

اتو مو هیوندای مدل HY-CA2000 بسیار سبک طراحی شده، که این خاصیت کارکردن با دستگاه را به سهولت امکان پذیر می کند و به هیچ عنوان باعث خستگی دست نمی شود. اتو مو پرومکس دارای یک کلید قفل می باشد که صفحات اتو را به حالت بسته قفل می کند تا آسیب نبیند و براحتی قابل استفاده می باشد.همچنین از این دستگاه فقط می توان برای موهای خشک و تمییز استفاده کرد و برای موهای خیس هم استفاده می شود. همچنین سیم بلند و بادوام این دستگاه باعث می شود تا هیچ گاه کمبود فضای کار احساس نشود.

 

 

مشخصات فنی محصول:

جنس صفحات: سرامیک

نوع صفحات: متوسط

مدت زمان گرم شدن: 20 ثانیه

گستره‌ی دما: 180 تا 200 درجه سانتی گراد

بیشینه‌ی دما: 200 درجه‌ی سانتی‌گراد

سیستم خاموشی خودکار: خیر

دکمه‌ی روشن/خاموش: خیر

قابلیت تنظیم دما: خیر

صفحه نمایشگر: خیر

طول سیم: 160 متر

سایر ویژگی‌ها

سایز متوسط صفحه 
مناسب برای خانم ها و آقایان 
مناسب برای هدیه و سفر

 

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه